جمعه ۲ آذر
کاش باران بودم شعری از سارا (س.سکوت)
از دفتر از جنس فریاد نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۹:۵۳ شماره ثبت ۹۸۶۲۵
بازدید : ۱۲۱۷ | نظرات : ۱۱۹
|
آخرین اشعار ناب سارا (س.سکوت)
|
کاش باران بودم
تو زمین بودی ومن
عطش خرمن لبهای تورا
با نَمی از دل خیس
نرم می باریدم
کاش باران بودم
و تو در خلوت من. ....
من به اعماق نگاهت
شعر می باریدم
کاش باران بودم
وتو خاکی تشنه
که تمنای مرا در خود داشت
ونسیمی آرام
پیچک سبزت را
بی صدا ونرم می پیچیدم
آنچنان نرم که نیلوفر احساست را
به تمنّا،...
گرم می بوئیدم
سارارحیمی:پ
اردیبهشت۱۴۰۰
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.