پنجشنبه ۲۴ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا خوش روی (شاعر بد خط)
آخرین اشعار ناب علیرضا خوش روی (شاعر بد خط)
|
همین دیشب سوالم بود..
که بعد از من چه خواهد ماند؟
اگر ماند ز من شعری..
کی اشعارم را خواهد خواند؟
تو کیستی ای من؟
دراین دنیا چه ها کردی؟
تو مبتلا شدی به او؟
یا او را مبتلا کردی؟
تو کیستی ای من؟
شاید«او»هستی نمی گویی..
ی روباه صفت شیطان..
یا که "قو" هستی نمیگویی..؟!!
تو مردی یا که نامردی؟
در این دنیا چه ها کردی؟
خدا فرشته شیطان کرد...
تو شیطان را خدا کردی؟؟؟
تو کیستی ای من؟
بگو شاید شناختمت..
باید که خرابت کرد..
شاید دوباره ساختمت!!
چقدر گم است این من..
در این جسم پر از ماتم..!!
بیا تبدیل شویم به «او»..
نترس ای من، باهاتم!!
دوباره خواب ماندم، از خود..
مرا ساعت نکرد بیدار!!
باز هم بهم ریختست!!
این مغز آشفته و بیمار!!
باید خوانم قضایش را..
که شعر من دیگر قضاست!!
بزار این گونه بگویند..
که شاعرش "علیرضاست"..!!
...«علیرضاخوش روی»...
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد سپاس گذارم🙏🏿 | |
|
درود سر کار خانوم لطف کردید🙏🏿 | |
|
درود بر شما سر کار خانوم لطف کردید🙏🏿 | |
|
درود بر شما جناب سپاس گذارم در پناه حق باشید🙏🏿 | |
|
درود جناب شهنی سپاس گذارم🙏🏿 | |
|
سلام و درود.. لطف کردید 🙏🏿 | |
|
درود بر شما جناب کریمیان... سپاس گذارم لطف کردید🙏🏿🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
فلسفی زیبا و جالب بود