جمعه ۲ آذر
بودن باشهاب شعری از احمدکاظمیان شهاب
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۰۹ شماره ثبت ۹۸۴۳۰
بازدید : ۴۷۵ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر احمدکاظمیان شهاب
آخرین اشعار ناب احمدکاظمیان شهاب
|
دربهشت عدن ویلا داشتن
تاسحرباحور, یلداداشتن
درحیاط باغچه گلبوته ای
خرم وسبزو شکوفا داشتن
شب نشینی درکنارشاهدان
تاطلوع صبح فردا داشتن
ازسرشب تا دمادم های صبح
دست ولب برجام صهبا داشتن
نیست درآن لذتی جزباشهاب
همنشینی های پویا داشتن
|
نقدها و نظرات
|
دروداستادبزرگوار.خوشحالم که دوباره خدمت شما ودیگردوستان رسیدم .انشالله که پیروز وکامرواباشین. | |
|
درود آقای کیمیایی قدر زر زرگرشناسد قدرگوهر گوهری ازدیدگاه زیبانگرتون سپاس | |
|
درودبرشما دوست بزرگوارم ازلطفتون سپاس | |
|
سلام دوست عزیز ازاستقبال گرمتون سپاس. | |
|
امید عزیز درود ازاستقبال گرمتون سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید