دوشنبه ۵ آذر
بانو ...این ترانه تقدیم به همه ی بانوان عزیز شعری از امین سوری
از دفتر زینب.عشق .جنون نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ۱۶:۱۹ شماره ثبت ۹۸۴۲
بازدید : ۸۶۸ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب امین سوری
|
قسم به موهای بیرون از روسریت
به روز های همیشه تلخ و خاکستریت
به خنده ها و حس های کودکانه ی تو
به احساس ها و عواطف مادرانه ی تو
قسم به مرد نامرد داستان زندگیت
قسم به سرخیه گونه ها ورنگ ماتیکت
به خط چشمها و لبهای سرخ و باریکت
به شور به عشق به نفس باتو بودنها
به خنده ها و گریه ها و دل ربودن ها
قسم به لحظه های دلتنگی و سگیت
به نفرت از این گو نه ***
به دست همین هرزه ****
به حرم نفسهای طوفانیه تو
به جرم هوا های انسانیه تو
قسم به رو حیه های جنگدگیت
به هرچه بوده سرت به کنده ی زانو
که سجده میکنم من به حرمتت بانو
قسم به مهر های ناب خواهریت
قسم به دلهره های پاک مادریت
قسم به همبستری ها و همسریت
قسم به حق با من بودن و برابریت
که کم بودم برای همسر . فرزند و برادریت
.....................................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.