جمعه ۲۵ آبان
سزا و جزای عشق شعری از فرزانه محمدپور(فرناز)
از دفتر بدنامه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۵۴ شماره ثبت ۹۸۳۲۸
بازدید : ۱۷۷ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر فرزانه محمدپور(فرناز)
آخرین اشعار ناب فرزانه محمدپور(فرناز)
|
در دست هر فرزانه ای روییده باغی از دعاست
در چشم او یک آسمان چرخید و دور یک صداست
قلبش توقف میکند وقتی سعیدش روبروست
انگار در هفت آسمان تنها سعیدست و هواست
با خالقش گفتم که او تنها دلیل زندگیست
خالق جوابم داد و گفت این عشق هم، سزا جزاست
|
نقدها و نظرات
|
خیلی متشکرم از همراهی شما 🌹🌸💙 | |
|
سلام خیلی ممنونم دوست خوبم💙💙🌸 | |
|
سلام خیلی ممنونم دوست خوبم💙💙🌸 | |
|
خیلی ممنونم از محبتت مجتبی جان🌸🌸💙 زنده باشی | |
|
خیلی ممنونم از محبتت مجتبی جان🌸🌸💙 زنده باشی | |
|
سلام عزیزم خیلی محبت داری ممنونم💋🌸❤ | |
|
سلام عزیزم خیلی محبت داری ممنونم💋🌸❤ | |
|
سلام آبجی جان ممنونم از همراهیت تو تنها چیزی که جسارت دارم عشقه😅💋💋❤ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود