سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      رخصت

      شعری از

      اسماعیل پاسداریان

      از دفتر سفر کرده نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۲۰ شماره ثبت ۹۸۳۰۷
        بازدید : ۲۳۶   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر اسماعیل پاسداریان
      آخرین اشعار ناب اسماعیل پاسداریان

      رخصت بده تا کمی پیش تو بشینم
      یکبار دیگه روی ماه تورو من ببینم
      رخصت بده تا کمی با تو صحبت بکنم
      امروز بیشتر از دیروز به تو محبت بکنم
      رخصت بده تا خودمو به تو نشون بدم
      رخصت بده تا جمله دوست دارمو بهت بگم
      رخصت بده که من دیگه طاقت ندارم
      شبا تا به سحر من خواب راحت ندارم
      من چکار کنم که تو منو قابل بدونی
      نری و واسه همیشه تو پیشم بمونی
      میخوام من با تو تا ابد یار باشم
      میخوام تو عشق تو من گرفتار باشم
      رخصت بده تا این شعرو واست بخونم
      نمیخوام از پیشت برم میخوام با تو بمونم
      رخصت بده تا برای تو من بمیرم
      نگذار باز دوباره بهونه تورا بگیرم
       
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۰۳
      درود بزرگوار
      این سروده هم ترانه بسیار زیبایی بود خندانک
      اسماعیل پاسداریان
      اسماعیل پاسداریان
      شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹
      سلام دوباره منو شرمنده کردین استاد خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      مجتبی شهنی
      شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۱۲
      مثل همیشه بسیار زیبا بود خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0