سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      برای دیدنت

      شعری از

      میلاد غریبی زاده

      از دفتر ماورای باورها نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۲۶ شماره ثبت ۹۸۲۸۰
        بازدید : ۵۸۳   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر میلاد غریبی زاده

      از همان اول می دانستم 
      که این ره به ترکستان است
      کاملا آگه بودم 
      که به این بیرهه به افغانستان است
      من این راه صعب العبور را 
      برای دیدنت حتی از دور آمدم
      با جیب خالی و سیگار بر لب
      با دلی پرخون و غمی در سر
      با پاهای برهنه روی شن های داغ
      آمدم که تو را ببینم
      از کنایه ها و خنده ها و دست نشان شدن ها
      از تنهایی درون جمع ها
      از ماهی سرخ شدن وسط خرچنگ ها
      آمدم که تو را ببینم
      عزیز من ماه من نور چشمانم
      زهر شیرین تر از جانم
      جواب دوستت دارم ها تشکر نیست
      جواب آن بی پروا آمدن ها
      بدرقه بزور نیست
      از ما که گذشت و برگشتیم
      راه دشوار آمده را برگشتیم
      اما امیدوارم
      کارما برایت اتفاق نیفتد
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۳۱
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و پر احساس بود
      موفق باشید خندانک
      طوبی آهنگران
      پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۱۱
      سلا م بزرگور شعر بسیار
      زیبایی سرودین شما
      دستمریزا
      میلاد غریبی زاده
      میلاد غریبی زاده
      پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۰۵
      🌺💌
      ارسال پاسخ
      مجتبی شهنی
      پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۴۳
      درود فراوان بر جناب غریبی زاده بزرگوار
      مثل همیشه
      بسیار
      زیبا
      بود خندانک
      میلاد غریبی زاده
      میلاد غریبی زاده
      جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۶:۰۵
      🌺🌺🌺🌺🌺♥️
      ارسال پاسخ
      بهروز ابراهیمیان
      يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۲:۳۱
      درود فراوان شاعرگرانمهر
      بسیار
      زیبا و عالی
      بود خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0