سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
همیشه زیبا و ارزشمند و نکته پرداز می سرایید
در قالب ایجازی بلندمعنا و تفکّربرانگیز
لعنت الله علی قوم الظالمین
یقیناً که سُفره ی خالی ِ مطهّر و پاک ، هزاران هزار بار می ارزد به تَک لقمه ای حرام و بیت المال گیر که باعثِ تربیتِ حرامیان است و به جانِ مردم اندازانی را تحویلِ جوامع میدهد .
مثلاً داعشی ها آن هم با نامِ الله تعالی !! که بر پرچم سیاهِ نحس شان حک کرده اند ؛ فکر می کنید چگونه می توانند جوانان ِ مظلوم را درکنار ساحل دریا یکی یکی به قتل برسانند و به ستمی محض با قساوت تمام خون مظلومان را در دریاهاجاری سازند و فجیع ترین جنایات را در کشورهای اسلامی انجام بدهند ؟ ان هم برای منافع ناچیز دنیوی شان خب به همین دلیل که تربیت شده ی حَرامیان لقمه ها هستند . بیش نمی گویم که امروز هم یک داعشی صفت ، صبح زود به نیتی شوم و برنامه ریزی شده با اراجیفی کاملاً کِذب وارد سایت شده بود برای انحرافِ اذهان عمومی و همچنین دشمنی با حقیقت که الحمدلله به بیداریِ جمعی و هوشیاری ِ مدیر ارجمند سایت مسدود شد .
اللّهم اغننا بحلالک عن حرامک
و اجعلنا مِن الشّاکرین علی کل حال
دل های همگی آرام
و سُفره هاتان پربرکت
از نظر لطف و رحمت الهی