مــن کـاوهٔ داد آفــریــن و یــکّـه تــازم ؛؛
آمـاده بـاش ضـحـّاک میـخـواهـم بـتـازم
مـن بابـک و یعـقـوب بیبـاک وطـنخواه
هم یک سلحـشور هـستم و شمـشیر بازم
مــن مــازیــار و نــادر امــروزه هـستـم !
آســوده بــر بـیـگـانـه پـیـکـاری نــبـازم ..
مـن کـوروش نـامـی و داریــوش بـزرگـم
خــواهــان انــسـانـیّـت و مـیهــن نــوازم
من یک کریـم خانم چـو او لبـریز مهـرم !
گــیتـار نـیـکـی را بـه رعـیـت مـیــنـوازم
نــوشـیــروانـی دادیـار و داد بــخـشــم ؛
آمــوزگــار بـخــشـش و زان بـی نــیــازم
آزاد کــردم ؛ خـویـش از بــنـد خـرافــات
دیــگـر نـمیگـردد ؛ کــور چـشـمـان بـازم
مـن شیـر غـرّانـم بــر دســت تـیـغ بــرّان
زیــر درفــش کــاویــانـی ؛؛ ســرفــرازم !
سـوگنـد بـر شاهـان و سـرداران مـیهـن :
" آمــادهام ایــران را از نـو بــســازم .. "
درفـشکـاویـانی
یزدان_ماماهانی
سـرایـش۱۷_۱_۱۴۰۰
_🎼🎸گیـــتار بـیتــــار🎸🎼_
بسیار زیبا و حماسی بود
زنده بادایران