جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر فرزانه محمدپور(فرناز)
آخرین اشعار ناب فرزانه محمدپور(فرناز)
|
یک بار شعله میشوی یک بار دود داعمی
در معده ی احساستان افتاده سوع هازمی
مانند طبع کودکان دنبال بازی جدید
بی انضباط عاشقان ، معشوقه ی یک ناظمی؟
وقتی به دنبال تو ام لم داده ای روی یقین
وقتی که خسته میشوم میگ میگ تند و قاعمی
فرزانه ای ندیده ای در درس عشق و عاشقی
مکتب نرفته عالمی هیعت ندیده خادمی؟
حذف اکانت مستمر ، یک جای باش و مستقر
از چشم من افتاده ای گویا هنوزم عازمی
بازم صدای دیگران را گوش کردی از جوان ؟
حتما دوباره عاشقی آن هم صدای صارمی ؟
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم از همراهی شما بزرگوار . متاسفانه بدلیل اینکه وارد نیستم به فضا شخص دیگه ای پست میکنه خودم وسواس دارم روی تایپ صحیح کلمات 🌹 | |
|
زنده باشید خیلی متشکرم ❤❤ | |
|
سلام زنده باشید الهی خیلی خیلی ممنونم از شما همچنین بزرگوار❤🌹🌹 | |
|
سلام زنده باشید الهی خیلی خیلی ممنونم از شما همچنین بزرگوار❤🌹🌹 | |
|
سلام جان دل ممنونم عزیزم عید شما هم مبارک قربونت 💋 | |
|
خیلی متشکرم از محبت شما 🌹🌹 | |
|
خیلی ممنونم محبت دارید ❤🌹 | |
|
زنده باشی عزیزم همچنین شما😘🌹 | |
|
سلام زنده باشین خیلی ممنونم از شما 🌹 عالی وجودتونه دوست خوبم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست
احتمالا با گوشی یا تبلت تایپ شده
با این وجود اشتباه تایپی دارد