شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
درستم نمیشه
اشتباهی که کردم من
درستم نمیشه
دیگه عشقم بریدم من
درستم نمیشه
بگم برگردی پیش من
درستم نمیشه
درستم نمیشه
اشتباهی که کردم من
درستم نمیشه
دیگه عشقم بریدم من
درستم نمیشه
بگم برگردی پیش من
درستم نمیشه
دور شدی از من دیونه
چی دیگه از من میمونه
عاشق این سرگرودنت
بین آسمون و زمینه
ویرونه
کردی قلب منو
آخه از تو چی بگم
تو چی گذاشتیو
نمیمونه
این قلب منو
آخه به تو چی بگم
تو چی کردیو
اصلا تو دیگه رد دادی
به عاشقت عشقو پس دادی
یه اشتباه بود جواب رد دادی
درستم نمیشه
اشتباهی که کردم من
درستم نمیشه
دیگه عشقم بریدم من
درستم نمیشه
بگم برگردی پیش من
درستم نمیشه
درستم نمیشه
اشتباهی که کردم من
درستم نمیشه
دیگه عشقم بریدم من
درستم نمیشه
بگم برگردی پیش من
درستم نمیشه
شعر و ترانه جدید ( درستم نمیشه ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.