ارزوی یار بامهر وفایی داشتیم اما نصیب ما نشد
سالها درانتظارش بودم و گشتم ولی پیدا نشد
کوی و برزن گشتم وهیچ جا ندیدم با وفا
این دل بیچاره بگرفت و زغصه وا نشد
سوی صحرا رفتم اندرکوه ودشت و سخره ها
راز دل انجا به گفتم با خودو باد صبا تنها نشد
ان خدای مهربان خود واقف است برحال ماـ
رنج ها بردم زعشقش ماه هاو سالها اما نشد.
فتحی .تختی ۲/ ۱ /۱۴۰۰ شمسی
عید نوروز را خدمت همه دوستان وسروران عزیز
تبریک عرض میکنم وارزوی سلامتی برای همه
انشاالله شاد باشید.
سال نو مبارک