❤️حوری بهشتی ❤️
مرابه زندگیم چون بهانه ای مادر
به حجم غربت عشقم ترانه ای مادر
غزلی عشقی ،شوری تو همه نوری
تمام قصه ی عشقی فسانه ای مادر
به دل همه سوزی به لب حکایت عشق
فقط تو سنگ صبور زمانه ای مادر
کویر وجودم به وسعت دل توست
جهان همه هیچ وکناره ای مادر
خدا که لم یلد است وخدای لم یولد
اگر چه کافر عشقم یگانه ای مادر
زجور جهان کی کمر کنم من راست
تو تکیه گهم در زمانه ای مادر
بهشت زیر گام تو از گفته های پیغمبر
به حوریان بهشتی ترانه ای مادر
تو مخزن رازی پر از نیاز منی
تو محکمی قفل تک زبانه ای مادر
درون تو پر غم زشور وشوق بیرونت
مثال راز ونیاز شبانه ای مادر
مگر زچه شیطان رانده شد زبهشت
تورا ندیده که به سجده یگانه ای مادر
قسم به ارزش جانم که ناقابل توست
برای هر نفسم چون بهانه ای مادر
به من نه تو محتاج ومن که محتاجم
به هر نفسم چون تکانه ای مادر
اگر چه حاصل عمرت به پیری افکندت
هنوز بر خط عمرم جوانه ای مادر
پدر که پادشه بی منازع ماست
تو تاج محبت به خانه ای مادر
به قاب شیشه قلبم به زخم دلم
دوای درد وطبیب یگانه ای مادر
فرو کشیده ام آهِ دل وپر از سوزم
فقط تو مرحم بغض شبانه ای مادر
پنجشنبه پانزدهم مرداد1388
🌹برابر شعبان 1430🌹
حمیدرضانصرآبادی (طوفان)
با اهداء سلام .
فرا رسیدن بهار و نوروز سال 1400 شمسی خورشیدی را که متقارن شده با اعیاد پر برکت ماه شعبان و میلاد مسعود قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان علیه السلام را به شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض میکنم .
وازخداوند تبارک و تعالی آرزوی صحت و سلامتی همراه با توفیق روزافزون برای شما مسئلت می نمایم .
با تقدیم احترام استکی🌹🌱🥀🌿🌷☘️🌺🌾🌻