جمعه ۲ آذر
عید است کمی خانه ی دل را بتکانید شعری از رامین محمدیار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ۰۶:۳۵ شماره ثبت ۹۶۷۶۰
بازدید : ۲۲۱ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب رامین محمدیار
|
عید است کمی خانه ی دل را بتکانید
گل بوسه ی لبخند به لبها بنشانید
خاری اَگرم رفته به بازوی پرستو
لطفا پر او را ز اسارت برهانید
بر بام جهان نم نم باران بهاری
از سقف فقیرانه امیدی بچکانید
امروز به تغییر خودت سعی و تلاشی
تا ساخت دنیای قشنگی بتوانید
شایسته انسان کرم و مهر و مروت
آزار به حیوان خدا جان نرسانید
اسلام و یهودا و مسیحا همه یک تن
گر زاده ی یک مادر و ازاده نشانید
شیخی اگر از جهل وتعصب بزند دم
بر مغز خرش ماشه ی منطق بچکانید
یک سویه از غصه ی کنعان ننویسید
پیراهن یعقوب به یوسف برسانید
دنیا گلستان شود و گلشن زیبا
هرروز اگر خانه ی دل را بتکانید
رامین محمدیار
۲۹/۱۲/۹۹
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با اهداء سلام .
فرا رسیدن بهار و نوروز سال 1400 شمسی خورشیدی را که متقارن شده با اعیاد پر برکت ماه شعبان و میلاد مسعود قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان علیه السلام را به شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض میکنم .
وازخداوند تبارک و تعالی آرزوی صحت و سلامتی همراه با توفیق روزافزون برای شما مسئلت می نمایم .
با تقدیم احترام استکی🌹🌱🥀🌿🌷☘️🌺🌾🌻