جمعه ۲ آذر
حرف دلی برای تو دیگر نمانده است شعری از سید مهدی نژادهاشمی
از دفتر زنبق های وحشی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ۱۹:۴۸ شماره ثبت ۹۶۶۰
بازدید : ۶۶۷ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سید مهدی نژادهاشمی
آخرین اشعار ناب سید مهدی نژادهاشمی
|
ز من بجز حواشی ِ بدتر نمانده است
حرف ِ دلی برای تو دیگر نمانده است
از بس که بد شنیده ام این سالهای دُگم
حرفی برات جز لب ِ پر پر نمانده است
هرچه تلاش می کنم از عمق باتلاق ...
راه خلاص دیگری آخر نمانده است
وقتی تبر شدند رفیقان نشانی از ....
تنهاترین درخت صنوبر نمانده است
بر روی سینه ام پس از احوال پرسی ات
غیر از خراش ِ تیغه ی خنجر نمانده است
با قوم ِ نیمه وحشی ِ چنگیز نسبتی ست
درتو که جز خرابی ِ کشور نمانده است
شاهی نفس بریده درون من است که ...
برچهره اش ابهت ِ لشکر نمانده است
لشکر نکش به سینه ام آرام خیره سر....
وقتی که پیش و روی تو سنگر نمانده است
سید مهدی نژادهاشمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.