يکشنبه ۴ آذر
خیال دوست شعری از رضا رحیق
از دفتر رحیق نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۰۸ شماره ثبت ۹۶۵۶۴
بازدید : ۳۱۰ | نظرات : ۲۴
|
|
در هر که نگاه دوست مستی دارد
دل ماه وش مهرپرستی دارد
در عمق نگاه مهر ورزان چه کسی ست
در عرض سلام پیش دستی دارد
رحیق
عرض سلام و احترام
خدمت اعضای فرهیخته شعر ناب
علی الخصوص خدمت دوست و برادر بزرگوارم سید عزیز حاج فکری احمدی زاده
عیدتان فرخنده بزرگواران
خوشحالم مجددا در حضور بررگواران تلمذ خواهم کرد.
و گفت:
«مُصطفیٰ عَلیهالسّلام نمُرده است.
نصیبِ چشمِ تو از مُصطفیٰ مُرده است.»
ذکر شیخ ابوالعبّاسِ قصّاب رحمة الله علیه
تذکرةالاولیاء شیخِ عطّار
تصحیح دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب خوشرو عمرتان مبارک برادر | |
|
عرض سلام و احترام جناب استکی نظر لطف شماست همواره سلامت و شادکام باشید | |
|
درود بر شما سپاسگزارم پاینده باشید | |
|
درود بر شما ممنون از محبت شما | |
|
درود بر شما ممنون از محبت شما پاینده باشید | |
|
درود بر شما جناب شهنی ممنون نظر لطف شماست ممنون از حضور پر مهرتان | |
|
درود بر شما ممنون از محبتتون شما هم همینطور | |
|
درود بر شما ممنون از محبت شما | |
|
سلام از بنده جناب مینا آباد زنده باشید ممنون از حضور پر مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.