خوشا بودن ... چگونه ؟ چون محمّد
بسم الله الرحمن الرحیم
:یکی از دلنشین ترین آیات الهی
:آیه ی ۳۳ سوره ی انفال
وَ ما كانَ اللَّهُ لِيُعَذِّبَهُمْ وَ أَنْتَ فِيهِمْ وَ ما كانَ اللَّهُ مُعَذِّبَهُمْ وَ - هُم يَسْتَغْفِرُون
تا مادامی که ( تو )
در ميان ِ آنها باشی ؛
❤خدا آنان راعذاب نمی كند
نیز تا وقتی که
آنان استغفار مىكنند؛
.خداعذاب كنندهى آنها نيست
اللّهم صَلّ علی محمّدوآل محمّدوعجّل فَرَجَهم