جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ایرج محرم پور(صوفی خموش )
آخرین اشعار ناب ایرج محرم پور(صوفی خموش )
|
ای شقایق
تو رفتی
حتی از این باد هم سبقت گرفتی
و حالا بعید شدی
انگار من بودنت را
در یک بازی کودکانه بی خودی منت کشیدم
و دوست داشتن تو را
زیر ابر این واژه ها بی جهت
فریاد کردم
ای کاش برای بدرقه این شعر می آمدی
و سرک می کشیدی این خاطرات را
و یاد می کردی با بغض
آن فریاد پراز سکوت را
ای شقایق
سالهاست که این قلم
تنها برای تو
کاغذ های مچاله شده را
با جان و دل ، خط خطی می کند
|
نقدها و نظرات
|
درودها استاد بزرگوارم...سپاس بی پایان | |
|
سلام و درودها مهربانو ....سپاس بی پایان | |
|
درودها ...استاد بزرگوارم ...سپاس بی پایان | |
|
درودها بر مجتبی نازنینم | |
|
درودها ...سپاس بی پایان | |
|
درودها مهر بانو ....سپاس بی پایان | |
|
درودها مهربانو ....سپاس بی پایان...در حریم امن خداوند منان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود
سرشار از احساس
موفق باشید