سه شنبه ۱۵ آبان
گل سرخ باغچه شعری از علیرضا عالمی
از دفتر شالیزار نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ۲۳:۱۱ شماره ثبت ۹۵۹۶۸
بازدید : ۱۷۳ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب علیرضا عالمی
|
چقدر چشم انتظاری که سر آید این زمستان
تنها در این فصل سرما به دور از تابستان
روزهای زیبا رفتند در حسرت یک روزی آفتابی
چشم انتظاریم که بهار بیاید دریغ از شب مهتابی
شب ها تاریک و بی رویا چقدرغم در سینه ی ما
غم این روزهای بی خورشید انگار همیشه با ما
یخ بسته مهربانی این روزها آسمان بی ستاره نخواهد بود
گل سرخ باغچه را در کجا یابم که باغچه بی گل نخواهد بود
هر چند هنوز رویای رسیدن به خورشید با ماست
به دست باد میسپارم رویاها و آرزوهای دیرینی که با ماست
تا باد به فردا سپارد رویایی رسیدن به خورشید را
بیا ببین حسرت دیدن آن رُخ زیبا را
سرود کوهستان همیشه بر لب خواهد بود
روزی خورشید در این آسمان زیبا خواهد بود
گل سرخ باغچه روزی گل خواهد داد
عاقبت تمام دردهای در سینه را به دست باد خواهیم داد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود