یه روزی قلبمو له کردی رفتی
حالا بر گشتی که چی ؟
که بگی عاشقمی !!
یه روزی دستمو ول کردی رفتی
حالا برگشتی که چشی ؟
بگی مثل خودمی!!!
بگی جبران میکنی اونهمه زجرای منو ؟؟؟
بگی باور میکنی این دفه اشکای منو ؟؟؟
چه روزایی تو سکوتم تو رو فریاد می زدم
چه روزایی تو نبودی – بوسه برباد می زدم
چه شبای تو خیابون پی تو زار می زدم
چه شبای زیر بارون دلمو دار می زدم
6
حالا پیدات شده تا گم بشه تنهاییه من ؟؟؟
تا تلاطم بشه باز چشمای مردابیه من ؟؟؟
تو خیال کردی هنوزم دل من عاشقته ؟؟؟
تو ی ته مونده قلبش یکی دلواپسته ؟؟؟
تو نگفتی نکنه یاد تو تنهام بزاره ؟؟؟
تو نگفتی نکنه طفلکی طالقت نیاره ؟؟؟
.........حالا برگشتی که چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه من حرفای اون قلب سیاه و نمی خوام
دیگه من عاقبت تلخ گناهو نمی خوام
دیگه طاقت ندارم عشق تو دیوار بشه باز
دیگه طاقت ندارم اون شبا تکرار بشه باز
دیگه این دل تا قیامت واسته تو دل نمیشه
واسه اون قایق عشقت ساحل نمیشه
دیگه تا آخر عمرم نمیشم بال و پرت
برو تا داد نزدم شهر و نریختم رو سرت .
عاشقانه ای زیباست