خانم نسرین حسیتی :
کاش اون مدیری افتخاری که این جسارت را داشت وحذف کرد
این جسارت را هم داشت که بگه چه خصومتی با من داره
یا به چه دلیلی داشته که پاک کرده ؟
بی شک دستی پشت پرده است .
امیدوارم وجدانت بیداربشه بخاطر این توهین که نمیبخشم
پاسخ :
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام و احترام
بانوی گرامی خانم حسینی ، واقفید شما و اعضای ارجمند سایت که قبلاً چندین بار و به انواعِ روش های مختلف مدیرسایت استاد سید احمدی زاده عزیز هم بصورت علنی درسایت باتیک سبز یا باروش وبلاگ نویسی و درج پیام عمومی و هم از طریق فرستادن ایمیل به تک تک کاربران سایت اعلام نمودند که اگر هرنوع مشکلی برایتان در ارسال شعر یاپیام و کامنت و غیره برای هر یک از اعضای محترم سایت پیش آمد؛ از طریق بخش (ارتباط باما ) و یا مکالمه ی خصوصی در سایت با مدیرموسس سایت مشکل را رفع نمایید
و در قران هم می خوانیم که (( اِنَّ کثیراً مِن الظَنّ الاِثم )) ؛ واقعیتش طرزِ تلقیِ شما بانو و چنین منفی اندیشیِ مطلق درباره ی مدیران افتخاری ِ سایت به هیچ وجه درست نیست و جز توهین و افتراء و بدگویی در موردشان نیست هرگز چنین نیست که نوشتید و این نوشته ی شما واقعاً سراسر ظلم در حق مدیران افتخاری سایت است و بدبینیِ مطلق چراکه کاملاً برعکس این است که شما نوشتید و تاجایی که من درین چندسال میدانم برای مدیران افتخاری سایت کارکردی به نام (حذف پیام ها و کامنت ها) در سایت تعریف نشده است و ایشان که خودم هم کوچک ترین آن جمع ِ خیراندیش هستم ؛ اگر هم برفرض محال بخواهیم نظر و کامنتِ غیر شخصی را پاک نماییم ؛ نمیشود پاک کرد و این دسترسی فقط برای خودِ کاربر در پروفایلش هست که اکثراً به گزینه های منوکاربری توجهی نمیکنند و هرجا مشکل فنی اندکی میش بیاید زود مدیران سایت را که دیوارشان کوتاه ترین است به انواعِ بدبینی ها و قضاوت منشی های سخت دلشکن و نادرست متهم می دارند و تازه می رنجند و نامه ی من رفتم خداجافظ هم می نویسند !!!
خلاصه بگذریم بانوجان کمی مثبت بیاندیشیم خب شاید اینترنت تان ان لحظه مشکلی پیدا کرده بوده که نظرتان به هر ترتیب ارسال نشده یاهر علتی که هیچ ارتباطی به مدیران افتخاری اشخاص دیگر ندارد .
مدیران افتخاری سایت نه به تشکر و قدردانی های دوستان و نه برعکس به طعنه و تهمت های گه گاه شان ! چشمداشتی ندارند و نخواهند داشت . نیز هم باز عیناً مثل دیگر کاربران سایت و مثل تک تک اعضای سایت فقط کاربری ساده و عادی هستند و این همه نگرش منفی را هم انصاف و مدار اخلاق یقیناً درباره ی حتی گنه کارترین بندگان یگانه خدا برنمی تابد چه رسد به مدیران افتخاری سایت که انسان های شریف و خیرخواهی هستند . خلاصه اینکه خواستم رفع سوء تفاهم شود و ای کاش که چنین سوء برداشت ها را راحت ننویسیم و رسالتِ قلم های ارزشمند را صرفِ نیک اندیشی و اصلِ ادب پروری قراردهیم .
درپناه حق سلامتباشید و شاد
دور از جولان هرنوع غم
شال ات: شالت/ دنبال ات: دنبالت/ کال ات: کالت/ خال ات: خالت/ دنبال ات: دنبالت/ شبیه اش: شبیهش/ زیبائیها: زیباییها/ فدائی: فدایی/ مولائی: مولایی/ پائیز: پاییز / تیزپایی ست : تیزپاییست/
درضمن اگر در قوافی حذف همزه صورت نگیرد یک هجای کوتاه اضافه می شود مانند:( دنبال ات) که« ل » اضافه می آید.