به حکم عشق حتـــی مـــــی فروشــم اعتبارم را...
حـــــراج فصــل پاییــزم، بخـــــر سبـــــز بهارم را...
بساط عاشقی پهن است و من فـریاد خــواهم زد...
بخــــر از مــــن تمامم را ببر با خــــــود قـرارم را...
اگر از دور میبینی که من این گـــونه در بنــــــدم...
کمی نزدیک شو بشکن به دست خــود حصارم را...
چرا هرگز نمیخواهی که باشم مـــــــرد شبهایـت...
منــــی کـه دســـت تو دادم همـه دار و نــدارم را...
به بازی باز میگیری مــــــرا با تاس چـشمانــــت...
دوباره سخت میبازم در ایــــن بازی قــــمارم را...
به تعداد نفس هایـــم به تو اصرار خواهــم کرد...
که دریابـــــی تمناهای عشق بـــــی شــــمارم را...
من آن صیاد بی صبرم که ساعت ها کمین کرده...
فــراری داده گــنجشــکی به آوازش شــــکارم را...
شبیه مولوی آخر شبـــی ســـر گشته و حـــیران...
برای دیـدنـــت حـتــــــی رها کـــــــردم دیارم را...
به گـــوشت میرسد آخر چه آمد بر سرم بی تو...
و خــــواهی دید فــــرجام عجیب و ناگــوارم را...
بدون شک تو می آیی سراغ از مــن که میگیری...
نشانت می دهند آن روز فقط سنگ مـــــزارم را...
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد