جمعه ۱۸ آبان
آهسته شعری از کبهان ژولیده انارکی
از دفتر اسیر دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۹:۰۱ شماره ثبت ۹۵۴۴۲
بازدید : ۲۳۹ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر کبهان ژولیده انارکی
آخرین اشعار ناب کبهان ژولیده انارکی
|
(آهسته)
اگر من دوست میدارم چنین امواج تکراری
تورا پیوسته میجویم میان خواب و بیداری
دو جادوی غزل بینم میان چشم شهلایت
برای نقش چشمانت بگیرم دست خودکاری
نفس در سینه ام تنگ و دل بیصاحبم لنگ و
نگارینی بما جنگ و دل عاری زهشیاری
طمع دارم بچشمانت من مست و پریشانت
تویی غافل ز احوالم در این شام گرفتاری
پریشان خاطرم کرده پریشانم که میگویم
شود روزی که باشی تو مرا یاری و دلداری
خدای کعبه میگفتم الهی شکر این نعمت
بنارم ناز شستت راگلستانی عجب داری
طبیب حاذقی امشب نیامد بسترت کیهان
وتو ژولیده ای گشتی بدین احوال بیماری
#_کیهان_ژولیده_انارکی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد