جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب آزاده پورصدامی
|
طوری کورست زندگی
عصایش را نمی یابد
کمرمان را خمیده به جای آن
*****
طوری کورست زندگی
مرگ دستش را می گیرد
برای عبور از چهار راه هستی
*****
توریِ کورست زندگی
آویخته از قایقی
صیادش معما
*****
توری کورست زندگی
کشیده بر چهره ی عروسی
تشنه ی ندیدن داماد
|
نقدها و نظرات
|
عالی خوانشتان | |
|
زیبا حضور سبزتان | |
|
سپاس بی کران بابت خوانش دقیق و حضور ارزشمندتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا بود ند
موفق باشید