چهارشنبه ۱۶ آبان
سرگردانی شعری از راضیه سلطانی
از دفتر منتظر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۵۲ شماره ثبت ۹۵۴۰۳
بازدید : ۲۲۲ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب راضیه سلطانی
|
عمق دریای بی انتها،کس نداند رسد به کجا
ناگاه قد میکشد موجی،در تلاطم سرگرمیها
خروشان سوی جنگل،حیران در عجب طوفان
دل بی خبر،نمیشناخت غوغای عشق را
مبهوت گشتیم،لحظه ی پر کشیدنمان
چشمانش زلال اب
نگاهش ارام اسمان
دلش گرم احساس
رویای زمزمه ی محبت
در همهه ی شلوغی ها
با لطافت بوس،نفس تازه
ندای دوست دارم
هزاران با تقدیمت
گرچه دورم عزیزم اما
هستی همین حوالی ها
تنهایی تو،منم تنهام
خاطرمان پایدار
محکم میگری در آغوشت مرا
و عشقمان حد ندارد
اندکی صبر،دلها سبز
اری ،او که وصل کرده مارا
نقشه ای زیبا به سر دارد
کاشانه ی ابی ما،ازاد ز غمها
منتظر و لبریز ز عشق دیدار
|
نقدها و نظرات
|
سلامت باشید بانو جان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.