سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 29 فروردين 1403
  • روز ارتش جمهوري اسلامي و نيروي زميني
9 شوال 1445
    Wednesday 17 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۲۹ فروردين

      و اما برف

      شعری از

      رعناابراهیمی فرد (رعناابرا)

      از دفتر هوا چه غریبانه تاریک است نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۰۷:۴۰ شماره ثبت ۹۴۸۷۷
        بازدید : ۱۳۵   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر رعناابراهیمی فرد (رعناابرا)
      آخرین اشعار ناب رعناابراهیمی فرد (رعناابرا)

      شیشه های شفاف سرد یخی
      از بلور های تنگ آسمان
      همچنان ....
      می بارد و می بارد
      و دخترانی که عاشق برف اند
      زیر چراغ می ایستند
      تا روزی ...
      دانه های متشخص برف را
      در میان اوهام برفی اشان
      در میان خیال های شیرین سپید هجا کنند
      و تکرار کنند
         زیستن را ...
               خندیدن را ...
                   و نگاه کردن را
      آه ...
      برف ، برف ، برف
      به تو نگاه می کنم
      به تو که جواهر نشان روزی هستی
      که از خوشبختی مطلقی می آیی
      و می روی ...
      تا واژه ی ساده خوشبختی را
      تکرار کنان ، تکرار کنی
      و دیوارهایی که از شدت سرما
      زیر نور مهتاب
      مثال الماس می درخشند
      و چراغ های کلاه دار شهر
      که شفافیت برف را می پسندند
      و تمام طبیعت...
      و تمام انسان هایی که برفی شده اند
      آه ...
         برف ، برف ، برف
             به تو نگاه می کنم
                   به تو که ...
      جواهر نشان روزی هستی
      که از خوشبختی مطلقی می آیی .
      #رعناابرا//هیمی فرد
      🍃ranaebra
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0