جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رعناابراهیمی فرد (رعناابرا)
آخرین اشعار ناب رعناابراهیمی فرد (رعناابرا)
|
ما در غفلت به سر می بریم
انارهای شیرین را در خواب می بینیم
و در روز ...
با آنها بازی چشم بسته می کنیم
□ □ □
سر ما آنقدر ...
به پیچک های سر راهمان گرم می شود
که نمی دانیم ...
فصل از کدامین خانه فرود می آید
به کدامین خانه می پیوندد
□ □ □
چشم های ما بینا نیست
شعر اناران گفتنی ست
انارهایی که قلب های کوچک را
در خود نهفته اند
هدیه دادن به عشق را پیشه ی خود ساخته اند
انارهایی که در حیات خلوت امان
به انتظار چیده شدن نشسته اند
□ □ □
چه کسی شما را به قتل رسانده است
چه کسی ...
سرخی شما را به پوچی کشانده است
چگونه _ آه _ ما را
در خود فرو برد
که عشق را ندیدیم
چه بر سر عشق آمد نپرسیدیم
□ □ □
چگونه فضای تهی ...
نگاه ما را بسته بندی کرد
که تو را ندیدیم
شعر هایت را نخواندیم
و ندانستیم ...
از سرخی کدامین افسانه سخن می گویی
#رعناابراهیمی_فرد
#RanaEbra
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست