يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر امیر حسین حسین آبادی
آخرین اشعار ناب امیر حسین حسین آبادی
|
یک روز آمد بر دلم،از عشق در دل خانه کرد
یک روز رفت و ناگهان،بنیاد دل ویرانه کرد
روز مرا تاریک شد،پهنای دل باریک شد
سنگی شدم از درد و غم،دوری مرا دیوانه کرد
در خلوتم،در انزوا،از هرکسی من را رها
در گوشه ای افتاده من،با خود مرا بیگانه کرد
سیگار من یک شعر شد،از شاعری در غم فرو
آخر چرا مستت شدم،خونم به یک پیمانه کرد
در حسرت صبحم ولی،دیریست شب باشد مرا
زلف پریشان را منم،کو آنکه زلفم شانه کرد
گرچه خزانی در جهان،اما میان این گلان
شاید که باز آید گلی،شاید که بلبل لانه کرد
خزان
|
|
نقدها و نظرات
|
هزاران درود بر چشمه چشم های گریان ما سپاس از رویت شما | |
|
درود خانم آهنگران مفتخر نمودید | |
|
سلام بر جناب شهنی عزیز تعالی بخش شعر ما | |
|
درود خانم ابراهیمی مولانا کجا و شور و عرفانش این ناقص کلام کجا سپاس از رویت شما | |
|
هزاران سپاس از آیت عزیز منور نمودی | |
|
سلام بر جانان بسیار سپاس گزارم | |
|
درود بر بانو کیمیایی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.