يکشنبه ۴ آذر
مجموعه هاشور در هاشور #سعید_فلاحی (زانا کوردستانی) ٠۴ شعری از سعید فلاحی
از دفتر عشق پایکوبی میکند! نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ۰۵:۱۲ شماره ثبت ۹۴۵۹۶
بازدید : ۱۸۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
- درد:
دردهای بیتکلّم~
به روزِ خاصّی تکیه ندارند.
حالا؛
چه فرق میکند،
وقتی:
مداوائی،،،
در کار نباشد؟!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
- اسیر:
چه توفیری دارد
در شکلِ اسارتم
--لباس سفید،
یا راه راه!؟
وقتی،،،
تن پوشِ روزهایم،
-- سیاهست!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
- بودنت:
از فصلهای سال،
فقط بهار و زمستان را میشناسم!
که بستگی دارد به؛
--بودنت که چارفصل بهارست وُ،
بی تو،،،
همیشه زمستان!
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شهادت ام ابیها
حضرت فاطمه زهرا
تسلیت باد