سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      وارث درد

      شعری از

      عارفه مرادی

      از دفتر زنده است هنوز نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ۱۹:۰۵ شماره ثبت ۹۴۳۹۹
        بازدید : ۲۴۳   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      #وارث_درد 
      خاک دشتستان دلم پر شده از بذر بیماری
      وقتی لبانم به لبخند می نشیند 
      و خیالی سرد 
      دستان چرک از وهمش را
      در چشمه شب نشین من فرو می برد 
      چشم من ابر را به آغوش می‌کشد 
      و با او می بارد 
      می بارد 
      و به یاد می آورد 
      نبود خورشید را 
      آن هنگام که به ماه می نگرد 
      و من به گمانم اینم 
      ارث برده ام بیماری را 
      از دریای گل آلود چشم مادرم 
      وقتی میان لبخند هایش
      ابری در چشمش می غرد
      و نام مسافری را
      به تکرار 
      به تکرار 
      و به تکرار لب میزند
      او چنین مبتلا
      و من وارثی چنانم ....
      #عارفه مرادی 
       
      ۷
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶
      درود بانو
      بسیار زیبا و شورانگیز بود خندانک
      مجتبی شهنی
      سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳
      درود
      بر شما جناب مرادی
      بسیار
      زیبا
      طوبی آهنگران
      سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ۱۹:۵۹
      دورود بر شما
      زیبا سروده اید
      ابراهیم آروین
      چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ۰۱:۲۷
      سلام و درود
      زیباست نگاه ارزشمندتان
      زنده باشید
      خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴
      با سلام وارادت
      شاعر بزرگوار
      درودفراوان برشما
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      دانیال شریفی ( دادار تکست )
      چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶
      خندانک خندانک بسیار زیبا بود دوست عزیز خندانک خندانک

      لایک👍🌹👸
      بهروز ابراهیمیان
      چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۴۴
      سلام ودرود شاعرگرانقدرشعرزیبایی سرودیدقلمتان همواره پرتوان باد خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0