يکشنبه ۴ آذر
ای خاطرات ... شعری از اصغر محمودی( مور )
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ شماره ثبت ۹۴۳۸۸
بازدید : ۶۱۳ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر اصغر محمودی( مور )
آخرین اشعار ناب اصغر محمودی( مور )
|
ای خاطرات مانده
از قاب عکس شیرین
چیزی بگو که شاید
آید به خواب شیرین
چشم انتظار لیلی
من مانده در سرابم
پیمانه گشته خالی
ساقی بده جوابم
آن کوه بیستون را
یک جرعه سر کشیدم
رفتم به کوی مجنون
تا به جنون رسیدم
دیوار سرد و خاموش
من عاشقم به این عشق
تنها تویی کنارم
ای تکیه گاه عاشق
مور
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ادب خدمت شما
لطف دارید | |
|
سلام و ادب استاد گرامی
ممنون از شما
سلامت باشید | |
|
سلام و ادب
ممنون از لطف شما
سلامت باشید | |
|
سلام
ممنونم دوست گرامی
برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود