چگونه در منی هنوز و مــــن به خاک میسپارمـت...
بگو بـه مـــن چــه میشود کــــه نیستی ندارمــــت...
بـه خاطـرات مشـــترک مـیان مـــا دو تا قســـــــــم...
نمیــــشود ببخشمـــت به خاک ای هـــمه کـــــــسم...
دروغ گفته بـوده ام که بـــــی تو زنده ام ببیـــــــن...
نفس نمـــی کشـــم فقــــط نــگاه میـــکنم همــــین...
نگاه میکـــنم تـــو را کـــه بلــکه پلک هـــم زنـــــی...
ببینــمت کــــه زنـــــده ای ببینمت کــــه با مـــــنی...
تو را به جان هر دو مان بگو که خـواب بوده است...
نفس بکش بگو به من که این ســراب بوده اســـت...
تکان بده مـــرا که من تو را به خــــواب دیـــده ام...
تو در منی و مـــن تو را شبـــی ســـراب دیـــده ام...
قســـــــم بـــه تار مــوی تــو رهـا نمیکنم تـــــو را...
چرا به خواب دیــده ام کـــه رفته ای چـــرا چــرا؟!
بمان همیشه خوب مـــن همیشه دوست دارمـــت...
و از تو پر هوای مــن ؛ کـــه گفته من ندارمـــت ؟!
بسیار زیبا و پر احساس بود