جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمدرضاجعفرزاده(بینوا)
آخرین اشعار ناب محمدرضاجعفرزاده(بینوا)
|
در آن زمان که غمش را به کاممان کردند
امیدِ آمدنش را حراممان کردند
.
در این دیار ، "بزرگی" به سن و سال نبود
به قدرِ "سوزِ جگر" احتراممان کردند...
.
نگاهمان طرف عرش بود اما حیف
به حکم عشق ، زمین را به ناممان کردند
.
نهال کوچکمان را به "بند" آزردند
ولی به لطفِ "ستم" با دواممان کردند
.
به انتخاب شما بین ناخدا و خدا
میان برده و بنده کداممان کردند...؟!
.
مدام وعدهی آینده را به ما دادند
هزار حیف که اینگونه خاممان کردند...
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب چشمه لطفتون پایدار 🌷🌹 | |
|
درود و سپاس بیکران 🌹 درخور صفت استادی نیستم اما متشکرم از توجه شما 🌷 | |
|
سلام جناب انصاری سپاسگزارم از لطفتون 🌹 | |
|
متشکرم از توجهتون شاعر بزرگوار 🌷 | |
|
درود بر شما جناب ابراهیمیان 🌹 مهرتون پایدار 🌷 | |
|
درود بر شما جناب آصف تشکر از توجهتون 🌹 | |
|
درود بر شما جناب شهنی سپاس از لطف و همراهیتون 🌹 | |
|
سلام و سپاس جناب کیمیایی🌹 | |
|
درود بر شما سپاسگزارم لطفتون پایدار 🌹🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
دستمریزاد