چهارشنبه ۷ آذر
نابسامان شعری از پریسا مصلح
از دفتر خط خطی های دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۲۰ شماره ثبت ۹۴۰۱۳
بازدید : ۲۴۸ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب پریسا مصلح
|
چشمان تو غارتگر دنیای ایمان است
ای نامسلمان روبگیری عین احسان است
شرمنده کردی دروجودم خوش نشستی گاه!
لبخند تو فتّانه این نابسامان است
تکلیف دل راپس بیا یک شب مشخص کن
عاشق منم معشوقه تویاعشق هذیان است؟
برهان واستدلالهایت را نمی خواهم
محکمترین منطق برایم حکم قرآن است
دل بُرده ای و بی تفاوت شعر می خوانی
این بدترین حالات بی دردی انسان است
معشوقه ای دل سنگ هستی،لیلی اشعار
بیچاره مجنونی که درپای تو حیران است
پریسامصلح
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از نگاه شما | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از لطف شما | |
|
درود برشما استاد بزرگوار سپاسگزارم از همراهی گرم شما | |
|
سلام استاد بزرگوار سپاسگزارم از نگاه شما | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از نگاه شما | |
|
سپاسگزارم از لطف شما | |
|
سپاسگزارم بزرگوار از نگاه شما برقرار باشید | |
|
سپاسگزارم از لطف شما | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از نگاه شما | |
|
سلام یارا جان نازنینم ممنونم از توجه شما و خوشحال از همراهی گرمتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پراحساس بود
دستمریزاد