چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر صادق اعتمادی نژاد (دلخون)
آخرین اشعار ناب صادق اعتمادی نژاد (دلخون)
|
آقای مهربانی و بخشش، دوباره سلام
دوباره آمده ام به زیارت و عرض کلام
آقا ز بنده ای از بندگان شکایتی دارم
برای رفع این غم سنگین، حاجتی دارم
آقا ببین که چگونه پرپرم کردند
شکسته تر از روزهای دیگرم کردند
آقا خراب در خراب در خراب تر شده ام
من از همیشه ی عمر بی تاب تر شده ام
آقا مرا به نقاب دلدادگی زمین زده اند
گویی برای ساده دلان با نقاب کمین زده اند
آقا تورا به خدا، این شرط انصاف است ؟
در حق عشق من، این اصل اجحاف است
آقا به زیر سایه ی پر مهر، مبتلایم کن
از هرچه آدم اینگونه است بی بلایم کن
...............
دوستان عزیز، شعر پر از ایراد است
به این دلیل عذرخواهی منو بپذیرید
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد عزیز | |
|
سلام و عرض ادب به شما استاد انصاری ممنونم از لطف شما | |
|
درود بر سرکار خانم کاسیانی عزیز حضور مستمر شما در اشعار حقیر شایسته سپاسگزاری است همچنین لظفی که به بنده دارید ممنونم | |
|
سلام سرکار خانم حقیقت از نظر پرمهرتون ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و با شکوه بود
موفق باشید