جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر فریباحاجی صادقی (رها)
آخرین اشعار ناب فریباحاجی صادقی (رها)
|
به کردار آب می مانم وقتی
هر لحظه در اندیشه ای می کاود
می دود فکرم راهی به التماس
گاهی به باز گشت
شاید به بیراه
سر به سنگ زده آخر
می پاشم قطره به قطره
می شکنم در هم
می ریزم به دور دستها
شاید به رود
در سرازیری شن ها
پیدا می کنم خود را
|
|
نقدها و نظرات
|
مچکرم زیبا نگاهید گرانقدر 🌹🌹 | |
|
مچکرم از انرژی مثبتتون شما لطف دارید 🌸🌸🌸☕ | |
|
سپاس گذارم از لطف تون زیبا نگاهید 🌹🌹🌹 | |
|
سپاس گذارم دوست گرامی 🙏🌸🌸🌸☕ | |
|
عالی👏👏👏🌹🌹🌹 مچکرم از حضورتون | |
|
سلام جناب مازیار سپاس گذارم از لطف تون عالی نکاهید 🙏🌹🌹🌹 | |
|
سپاس فراوان جناب رضایی مچکرم از انرژی مثبتتون 🙏🌸🌸🌸 | |
|
مچکرم از نگاه پر مهر تون بانو 🙏🌹🌹❤ | |
|
درود برشما عزیز زیبا نگاهید مچکرم 🙏🌹🌹 | |
|
سلام و درود برشما گرانقدر زیبا نگاهید 🙏🌷🌷🌷 | |
|
سلام و درود بر شما عزیز دل مچکرم از انرژی مثبتتون زیبا حضور شماست 🙏🌹🌹🌹
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود