چهارشنبه ۱۶ آبان
دستِ خاک شعری از بیتا مالکی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ شماره ثبت ۹۲۹۴۴
بازدید : ۳۱۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بیتا مالکی
|
مهربان باش با دلم که می رسد روزی
تو را به غم وَ مرا دستِ خاک بسپارند
سَرِ من ، خانه ی سِرِّ تو بشد امّا حیف
لَحَدِ سرد به روی سر من بگذارند
خاکِ باران زده مطلوبِ دلم بود امّا
گِلِ سنگین و گلاب بر کفنم آوارند
همه گریان و پریشان و دل افگارِ من اند
دشمنانی که از این مَرتَبَتم بیزارند
گرچه بدخواه و دل آزارِ دلِ من بودند
بهرِ آرامشِ خود ، حال ، پیِ انکارند
اعتنایی به همین دفترِ شعرم نکنند
بعدِ من با عجله در پیِ این آثارند
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ، سپاس از لطف و محبت شما | |
|
سلامت باشید ، سپاس از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید