دوشنبه ۵ آذر
کام شیرین شعری از حسن نوروزنیا
از دفتر حرف دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۴۵ شماره ثبت ۹۲۸۲۴
بازدید : ۹۰۷ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب حسن نوروزنیا
|
بااستقبال ازحافظ
قصه ایی از راه و رسم مردم امروز ما
تلخ ها را چون عسل برکام شیرین کرده اند
هر جوانی زلف خود بی دلبری شانه زده
ناز نازان گیسوی خود رنگ مشکین کرده اند
حالیا دست دعا بردار و این تقدیر نیست
مرغ آمین در ره است وآنچه تعیین کرده اند
روزگار این جوانان را به خواری منگرید
این عزیزان خدمت جام جهان بین کرده اند
شور مستی جان دهد بر پیکر بی جان ما
با طراوت خوش بهاری عطر مشکین کرده اند
ای خدا پیران ما چون آه از دل برکشند
دختران هم دسته های گل کابین کرده اند
کاسبان بی بهره اند از جرعه عشق بهار
این غنیمت بهره عشاق مسکین کرده اند
شاد بودن حاصل اندیشه املاک نیست
چونکه پرواز بلند همراه شاهین کرده اند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد