ثانيه ها در تلاطم
دقيقه ها مي گذرد
سقوط كردن آزاد
قفس ها در جدال آزادي
پرندگان در جدال با انسان
ما تماشاچي غرور
دلاورانه چاپلوسي
شاعرانه جومونگ
شرافت در كوچه ها
آدمك ها در پوستي جديد
خسته از غم
شادي در انزوا
خدا با ماست
خدا با آنهاست
خدا با اون هاست
نفهميديم خدا با كيست
**********************
درونم يك مشت خاطرات مبهم مچاله شده
مثه زخمي ست كه تو روحم ريشه زده
مثه خالي شدن يه درد بعد از قرص بعدي
و داده هاي مغز به خوب يا بد بودن آن
احساسات مقوايي با طعم تلخ مازوخيسم
غرور غم انگيز انسان تنها
آرام و آرام در آشفتگي عرضه اخلاق مدرن
تن مي داديم به تماميت ارضي فكر هاي بيهوده
انساني كه در تنهايي خود بيدار مي شود
به نزديك ترين اجتماع بي اخلاقي دل مي بازد
******************************************
سكوت بود سكوت بود
سكوت شكست سكوت شكست
فرزندان سكوت آمدند
زخم ها نمايان شد
زخم ها انديشه شد
درد فرا گرفت
درد عادت شد
مهدي فروزنده
خدا با همه هست
باید دید چه کسی با خداست
موفق باشید