جمعه ۲ آذر
عقل و احساس شعری از رضا همایی
از دفتر پاییز من نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۷:۲۱ شماره ثبت ۹۲۰۳۸
بازدید : ۲۲۹ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب رضا همایی
|
مقابلم که می نشینی
چشمانت حریف می طلبند
در کارزار عقل و احساس
کمان ابرویت را که خم میکنی
عقلم سپر می اندازد
و قلب مرا آماج
تیرهای نگاهت میکنی.....
هر چند پرچم صلح
تنها سلاح من است
لیک
ستیز چشمانت
تا به زانو دراوردن من
میتازد
تا در این میدان
شکست خورده عشقت
من باشم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد گرام ممنون از نگاه پرمهرتان⚘⚘ | |
|
درود و ممنونم پاینده باد به عشق⚘⚘⚘⚘ | |
|
درود مممنون از نگاه پر مهرتان برقرار باشید⚘⚘⚘⚘ | |
|
درود به شما ممنونم که وقت گذاشتید پاینده به مهر⚘⚘⚘⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد