شنبه ۳ آذر
پاییز قشنگ شعری از پریسا مصلح
از دفتر خط خطی های دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ۲۱:۴۷ شماره ثبت ۹۱۹۶۴
بازدید : ۱۹۲ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب پریسا مصلح
|
پاییز در کنار تو یک چیز دیگریست
حس قشنگ دیدن تو فصل بهتریست
معشوقه ای کنارتواحساس پاگرفت
هرجانظر کنی همه جاشعروساغریست
دل را ربوده ای وهمین شرح ماجراست
یک شب بیا کنارغزل،بنده پروریست
لیلاشدی دراین غم تنهایی و جنون
دیوانگی نشانه محبوبه باوریست
در خش خش صدای قدمهات جاگرفت
لبخندبی کنایه و این حس برتریست
سر مینهم کنار نگاه پر از غرور
من خاک پای عشق وَاین تیرآخریست
آرام تر بخوان و خرامان بیا غزل
این واژه ها برای تو سرخط دفتریست
پریسامصلح
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار ممنونم از خوش آمدگویی شما | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم پایدار باشید | |
|
سلام بانوی عزیزم ممنونم از خوش آمدگویی شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید