جمعه ۲ آذر
زمین شعری از بهنود کیمیائی
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۵۹ شماره ثبت ۹۱۹۵۴
بازدید : ۳۷۱ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب بهنود کیمیائی
|
اینجا درخت ها سبز نیستند...
خشک اند؛همچون تیشه اند...
بزرگ اند ؛اما بی ریشه اند...
اینجا هوا بی روح است؛سرد و خشک...
انگار آفتاب چند سالیس کرده پشت...
اینجا ستاره ها چشمک بر غم میزنند...
آه سردی بر تاریکیه شب میزنند...
اینجا دست انداز زیاد است لنگ میزنیم...
دورهم جمع میشیم به هم انگ میزنیم...
اینجا قشنگ نیست خود به خود بد میکنیم...
گل ها را میچینیم و پرپر میکنیم...
گاهی دست را میگیریم و گاهی میشکنیم...
معلوم نیست دوستیم یا دشمنیم...
از نظر زیبا نیست چیزی روی زمین...
زیبا روزیست که پر زنیم...
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم بزرگوار شما همیشه لطف دارید | |
|
ممنونم بزرگوار تشکر | |
|
ممنونم خانم مصلح تشکر | |
|
ممنونم خانم کاسیانی تشکر از لطفتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود