جمعه ۲ آذر
حال درماندگان شعری از زکیه مسعودی
از دفتر کدام مسیر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۰۶ شماره ثبت ۹۱۲۱۹
بازدید : ۲۱۵ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب زکیه مسعودی
|
گزمه میزنم بیابان را
لبان تشنه ام راضی به قطره ای آب
با حال نزار
غرق شده در گرداب روزگار
سرم سوت میکشد
از قهقه ی سالهای قبلم
کودکی نحیف و زار
گریان
حیرانم میکند،بغض چشمانش
من قهقه میزنم
و او میگوید:
حال تشنگان را،سیراب شدگان چه خبر؟!
حال،آفتاب مستقیم بیابان
به حال خود گریانم
با خود تکرار میکنم:
حال درماندگان را مستان جهان چه خبر؟!
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان از لطفتون🌷 همچنین شهادت اقای مهربانی ها رو تسلیت عرض مینمایم | |
|
سلام .ممنون اقای دزفولی . 🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شهادت سلطان دین حضرت امام رضا (ع)
را تسلیت عرض مینمایم