جمعه ۲ آذر
عیار عشق شعری از ایمان شاد
از دفتر پرواز دلدادگی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۴۷ شماره ثبت ۹۱۰۸۸
بازدید : ۷۷۶ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب ایمان شاد
|
عیار عشق مرا
محک می زدند
میان خط و خشش
اشک جاری شد
زمانه به من رسم زرگری آموخت
نگار من از گناه عاری شد
همه به من تهمت دروغ می زدند
که عشق تو امروز هست و فردا نیست
کسی ز قند لبانت خبر نداشت
کسی برق چشم تو را چه میدانست چیست!
کسی نمیدانست که نام تو را
برای شاه بیت اشعار خود می چیدم
من از خدا
طلب چشم پاک می کردم
که تو را به چشم بسته می دیدم
زمان که میگذشت
عشقت،
به درد سختی بدل می شد
به گونه ام
اشک می بارید
که دانه دانه اش غزل می شد!
مرا به جرم شمع بودن گرفته اند
کسی که
به پای عشق تو
می سوزد
کسی که به شوق پروانه خیالاتش
دو چشم ترش را
به پنجره می دوزد
در جهان زندان عاشقی هایم
فرشته ز درد قلب من عیادت کرد
من آنقدر عاشق تو بودم که
خدا به عشق بنده اش
حسادت کرد
#ایمان_شاد
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب استکی بزرگوار سپاس گزارم از محبت شما | |
|
سلام استاد دهنوی عزیز سپاس گزارم | |
|
سپاس گزارم جناب شریفی عزیز | |
|
سپاس گزارم | |
|
درود و سپاس جناب فروزنده | |
|
سپاس گزارم استاد بزرگوار | |
|
سپاس فراوان | |
|
سپاس گزارم خانم فتحی بزرگوار درود بر شما | |
|
سپاس گزارم از محبت شما جناب خواجوند | |
|
سپاس گزارم خانم عمرانی بزرگوار | |
|
سلام و درود استادلاهیجی بزرگوار سپاس گزارم از توجه و محبت شما ممنونم که بنده را راهنمایی میکنید متشکرم | |
|
صبح و روزتون نکو و بخیر، شاگردم، عصطاد شاید :) بزرگوار، فقط تبادل نظر است، کوچکتر از راهنمایی ام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود
دستمریزاد