پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
زلال ِ قطره
_____________________
سقفِ مان،میچکد،ای عشق
یادش از چشمه ی جان میچکد،ای عشق
حــدّ ِ دیـوانــگــی از صحبت افـکـار و خـیــال است
قـطــــره بـــر آب ِ روان میچـکـد،ای عـشــق
در زمـــــان میچکد،ای عشق
♥
♥
دل ِ تنگ از هـمــه عاشـــق
ماه در عـقــل و پلنــگ از هـمـه عاشــق
راه ســـــــد می کــند اندیـشـه ولــی قطـره زلالم
میـچــکد نـــرم و زرنگ از هـمـه عاشــق
بی درنگ از هـمـه عاشــق
♥
♥
سقف ها میچکد،ای عشق
یاد ِ آب از دل ِ ما میچکد،ای عشق
صبــح ِ دیـوانه پُـر از ابـر ِ نگاه است و بـه اشـکــی
یـاد ِ دریـا به وفـا میچکد،ای عشق
بـا صـفــا میچکد،ای عشق
____________________
مطلوبی(سخن سنج تبـــریزی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.