جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بهروز ابراهیمیان
آخرین اشعار ناب بهروز ابراهیمیان
|
ربّناخواندی ،صدایت بیبظیروبی مثال
کس نخوانَدبعدازاین آن ربّنامِثلَت،محال
ای همیشه سبزوپاک اندیشه ووالامقام
می سپاریمت به رَبِّ ذوالکریم وذوالجلال
« روحت شادویادت گرامی استادشجریان»
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم ازلطف شماشاعرگرانمهربانوطاهره حسین زاده | |
|
سپاسگزارم ازلطف شماشاعرگرانمهربانوطاهره حسین زاده | |
|
سپاسگزارم ازلطف شماشاعرگرانمهربانوطاهره حسین زاده | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید که رب جلیل ایشان را ببخشد و بیامرزد