مات
|
|
|
نور توئی شور توئی ناظر و منظور توئی
|
|
کور منم دور منم قاصر مهجور منم
|
راه توئی شاه توئی بر همه آگاه توئی
|
|
کاه منم آه منم بندة درگاه منم
|
میر توئی پیر توئی کاتب تقدیر توئی
|
|
گیر منم هیر منم بسته به زنجیر منم
|
یار توئی کار توئی صاحب دربار توئی
|
|
زار منم خوار منم ماندة بیمار منم
|
کیش توئی پیش توئی آمده از خویش توئی
|
|
ریش منم نیش منم سائل درویش منم
|
گوهر تابنده توئی شمس فروزنده توئی
|
|
لولی شرمنده منم از شرر آکنده منم
|
دلبر جانانه توئی عاقل و فرزانه توئی
|
|
رانده ز میخانه منم عاشق دیوانه منم
|
دولت پاینده توئی از ازل آینده توئی
|
|
مانده به ویرانه منم در خَم خود مانده منم
|
مَطلع تکبیر توئی منشأ تدبیر توئی
|
|
مایة تحقیر منم لایق تکفیر منم
|
حافظ بیدار توئی باور و پندار توئی
|
|
جاهل بیعار منم خالی از افکار منم
|
ثروت و سرمایه توئی زیور و آرایه توئی
|
|
فانی بی مایه منم ظلمتِ در سایه منم
|
قائم بر ذات توئی فخر و مباهات توئی
|
|
مانده به کیش رخ تو شه زدة مات منم
|
مناجات زیبایی است
اربعین حسینی تسلیت
التمای دعای فراوان دارم
موفق باشید