جمعه ۹ آذر
سر به هوا شعری از عظیمه ایرانپور
از دفتر غوغای آرامش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ شماره ثبت ۹۰۳۷۵
بازدید : ۶۲۰ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب عظیمه ایرانپور
|
رفتم میان خاطره ها زندگی کنم
بی تو چگونه... آه... چرا زندگی کنم؟!
از دست های سرخ زمین زخم خورده ام
تا در نگاه سبز خدا زندگی کنم
وقتش رسیده است که با انتخاب مرگ
از ریشه های خاک رها زندگی کنم
سبزم ولی کسی که مرا زرد کرده است
می خواهد از درخت جدا زندگی کنم
از شاخه ام جدا شده بر باد رفته ام
افتاده ام که سر به هوا زندگی کنم
انگار سر به زیر شدن نیست قسمتم
شاید خدا نخواسته تا زندگی کنم
#عظیمه_ایرانپور
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب سپاس از همراهی و لطفتون سبز باشید و سربلند | |
|
سلام مهربان ممنونم از نگاه گرم و پرمهرتون چه سروری بالاتر از زندگی در نگاه سبز خدا؟ چرا غمگین؟ | |
|
سلام گرامی خوشحالم مورد پسندتان بود سپاسگزارم | |
|
سلام بزرگوار سپاس از همراهی و حضور سبزتان زنده باشید در پناه خدا | |
|
سپاسگزارم سبز باشید و سربلند | |
|
سلام گرامی قدردان حضور سبزتان هستم سپاس | |
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم زنده باشید در پناه خدا | |
|
سلام بزرگوار ممنونم از همراهی و لطف و توجهتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود
دستمریزاد
موفق باشید