يکشنبه ۴ آذر
تولدی دوباره شعری از حامد صمیمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ۰۱:۰۸ شماره ثبت ۹۰۱۰۱
بازدید : ۲۶۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب حامد صمیمی
|
من با همه ی زبانها
با تو سخن میگویم
با همه ی چشم ها
تنها تو را میبینم
من در چشمان تو
همه ی تفاوت ها را
شبیه هم میبینم
همه ی رنگ ها را
همه ی گوناگونی ها را
و همه ی اختلاف نظرها را
من دلتنگی هایم را
در خنده های تو
به نظاره مینشینم
من واژه هایم را
در هنگام نوشیدن چای با تو
در لبانت جستجو میکنم
من شعرهایم را
با عطر تنت گرم، میکنم
و به جانت مینوشانم
من با صدای آوای اسمم
از نسیم چمن زار گلویت
آغاز میشوم
و از بوسه هایت
که میرقصند با آهنگ زندگی
تولدی دوباره پیدا میکنم...
|
نقدها و نظرات
|
با سلام خدمت استاد عزیز سپاسگزارم از نگاه زیبای شما لحظاتتان سرشار از شور و نشاط سلامت باشید در پناه حق | |
|
درود فراوان بر شما خیلی ممنون از حسن نظر شما لحظاتتان سرشار از مهر قلمتان به گرمی آفتاب در پناه حق | |
|
درود بر شما شاعره ی گرامی زیبا نگاه شماست پاینده باشید | |
|
درود بر شما زیبا نگاهید پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
واقعا زیباست بدور از هر گونه تعارفی ساده ، صمیی و از دل برامده و دلنشین
"من در چشمان تو
همه ی تفاوت ها را
شبیه هم میبینم"
با آرزوی بهترینها برای شما