سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    نیست

    شعری از

    سیدحامد علیپور

    از دفتر شعر عاشقانه نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ۱۶:۰۵ شماره ثبت ۸۹۹۵۰
      بازدید : ۲۱۴   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سیدحامد علیپور
    آخرین اشعار ناب سیدحامد علیپور

    از کوی ناز دلبرم خبری نیست 
    غمگینم و تنها از من اثری نیست       
      شوق و ذوقی حتیمیلی به سفری نیست   
    یارب تو بگو من را قسمتی نیست؟ 
      حکمت و گفتیم و در این هم سببی نیست    
    اشوبیست در دلم به ارامش نظری نیست                  
    بسته ام بار سفر هیچ مقصدی نیست   
    تو را میجویم و از تو خبری نیست 
    چشم براه ماندم و دل را تابی نیست 
    در ظلمت شبهایم ازماه اثری نیست
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱
    بسیار زیبا و جالب بود
    دستمریزاد خندانک
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷
    خندانک

    م فریاد(محمدرضا زارع)
    پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ۰۸:۴۶
    سلام و عرض ادب آقای علیپور گرامی خندانک
    حس و معنای زیبایی از پشت کوه واژه ها قصد طلوع دارد خندانک
    جسارتاً:
    فک کنم مصرع سوم و چهارم باید جاشون عوض بشه بلحاظ رعایت قافیه خندانک
    سلامت و سربلند باشید خندانک
    غلامعلی همایونی (شمیم)
    پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰
    با سلام و عرض ادب و احترام جناب علیپور
    خداقوت و دستمریزاد
    عزت زیاد
    ⚘⚘⚘
    دانیال شریفی ( دادار تکست )
    جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ۰۳:۰۶
    خندانک خندانک درود بر شما خندانک خندانک

    لایک شد شعرتون دوست عزیزم👍🌹
    محمد باقر انصاری دزفولی
    جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ۰۹:۰۵
    همیشه قلمتان وزین نویساباد
    دلچسب و زیبا شعری بود
    هزاران درود
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    حوریه دردانی حقیقی
    جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ۰۹:۳۵
    زیبا غزلی سرودید بزرگوار خندانک
    درودتان خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0